Rezervujte si termín osobní schůzky pro výběr šperků v našem ateliéru

Celkem: 0Kč
Objednat
POLOŽKA PŘIDANÁ DO KOŠÍKU

Cena:

Související články

Odpovědi a otázky

Výběr a objednani sperku
Jak postupovat při objednávce?
Jakmile si vyberete šperk, který se vám nejvíce líbí, vyberte požadované možnosti z variant (barvu zlata, velikost prstenu, délku řetízku atd.), poté klikněte na „Přidat do košíku.“

Vybraný produkt bude umístěn do vašeho nákupního košíku. Ke svému nákupnímu košíku můžete kdykoli přistoupit kliknutím na ikonu nákupní tašky umístěnou v pravém dolním rohu webové stránky nebo pokračovat v nákupu.

Když budete připraveni dokončit objednávku, jednoduše pokračujte kliknutím na tlačítko Pokladna níže. V následujících krocích budete vyzváni k zadání vašeho e-mailu, doručovací adresy a platebních informací, abyste dokončili objednávku. Tam budete požádáni o vytvoření hesla pro váš účet, abyste mohli sledovat stav vaší objednávky v budoucnu. Pokud budete mít jakékoli potíže, neváhejte nás kontaktovat na info@mialis.czpro pomoc.
Jak vytvořit uživatelský účet?
Při zadávání vaší první objednávky u nás automaticky vytvoříte uživatelský účet. Při poskytování vašich kontaktních údajů pro první objednávku můžete použít e-mail a heslo pro sledování stavu vaší objednávky nebo pro zadávání nových objednávek v budoucnu.
Měl(a) bych obdržet potvrzení objednávky
Po úspěšném odeslání objednávky a schválení platby bude na vámi uvedenou e-mailovou adresu odeslán potvrzovací e-mail obsahující všechny informace o vaší objednávce. Další e-mail bude odeslán, jakmile bude vaše objednávka odeslána, a bude obsahovat sledovací údaje o vašem balíčku nebo bude připravena k vyzvednutí v našem showroomu.

Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, kontaktujte nás prosím na info@mialis.czpro pomoc.
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav své objednávky můžete vždy zkontrolovat ve svém uživatelském účtu. Pokud bude delší doba výroby, budeme vás informovat o postupu a přibližném termínu dodání. Oznámíme vám, jakmile bude šperk vyroben a připraven k vyzvednutí nebo odeslání. Neváhejte nás kontaktovat, pokud máte nějaké dotazy.
Mohu změnit špatnou velikost prstenu po zadání objednávky?
Prosím kontaktujte náš zákaznický servis na info@mialis.czco nejdříve, než začneme vyrábět váš šperk.
Jak zjistím správnou velikost prstenu?
Velikost prstenu můžete snadno změřit pomocí měřícího kroužku, který vám zdarma zašleme. Nejlepší způsob, jak zjistit správnou velikost prstenu, je navštívit náš showroom v Praze nebo jakékoli jiné místní klenotnictví. Existují však situace, kdy takové řešení není možné, například v případě zásnubních prstenů. Pokud nevíte, jak změřit velikost prstenu, přečtěte si naše tipy!
Můžeme vyrobit šperk v jiné barvě zlata?
Většina našich šperků může být vytvořena ve všech barvách zlata nebo platiny. Existují však kousky na skladě, které jsou vyrobeny s jedinečným drahokamem a nelze je znovu vytvořit v jiných barvách zlata. Prosím kontaktujte nás na info@mialis.cz, prověříme vaši žádost a dáme vám vědět, zda je změna možná.
Kde si mohu prohlédnout vaše šperky osobně?
Rádi vám sjednáme schůzku v našem showroomu. Nacházíme se v srdci Evropy v Praze, hlavním městě České republiky. Prosím, napište nám na info@mialis.czpro rezervaci vaší schůzky předem. Těšíme se na setkání s vámi!
  • Naše adresa je:
  • Mialiscz s.r.o.
  • Petrská 1131/2
  • 11000, Prague 1
  • Czech Republic
Výroba (Zakázková výroba?)
Jak dlouho trvá výroba?
Téměř všechny naše produkty jsou vyráběny na zakázku. Doba výroby se pohybuje od 7 do 21 pracovních dnů. Doba výroby našich šperků se může lišit v závislosti na složitosti designu a konkrétního kusu, který vás zajímá. Je důležité si uvědomit, že zakázkové návrhy mohou vyžadovat dodatečný čas. Kvalitu upřednostňujeme před rychlostí, aby váš šperk byl skutečným uměleckým dílem.

Pokud potřebujete šperk k určitému datu nebo máte krátký termín, prosím dejte nám vědět před zadáním objednávky. Uděláme vše, co je v našich silách, abychom vyhověli vaší žádosti. Mohou být účtovány dodatečné poplatky za expresní služby a dostupnost urgentních objednávek se může lišit v závislosti na konkrétním designu a materiálech. Kontaktujte nás na info@mialis.czs jakýmikoli dalšími otázkami ohledně doby zpracování.
Máte šperky skladem?
Často máme některé návrhy na skladě, což nám umožňuje pořizovat fotografie, měření a použít je pro schůzky. Tyto kusy jsou k dispozici k prodeji po úpravě velikosti. Mějte prosím na paměti, že úprava velikosti není možná pro každý model, protože některé návrhy mohou mít omezení v úpravách. Prosím kontaktujte nás na info@mialis.czpokud máte nějaké konkrétní dotazy ohledně Ready to ship jewelry.
Jaké materiály se používají pro výrobu?
Naše produkty jsou vyrobeny pouze z nejkvalitnějších materiálů. V Mialis používáme recyklované 14k a 18k zlato spolu s platinou. Pamatujte, že nepracujeme se sterlingovým stříbrem. Avšak někdy děláme výjimky a přijímáme zakázkové návrhy ve stříbře.
Jaká je kvalita vašich diamantů?
Pro naše šperky používáme vysoce kvalitní diamanty. Barvy D-G, čistota VS-SI1. Můžeme objednat diamant podle vašich vlastních požadavků.
Jsou šperky v Mialis eticky získávány?
Naše šperky jsou zodpovědně ručně vyráběny profesionálními klenotníky v naší dílně v Praze, Česká republika. Všechny drahokamy a diamanty pocházejí z legitimních a bezkonfliktních oblastí. Spolupracujeme pouze s ověřenými dodavateli po celém světě.
Co je to punc?
Punc je symbol na šperku, který označuje jeho pravost a čistotu. Před označením puncem je šperk označen odpovědnostní značkou výrobce nebo dovozce.
Je možné navrhnout vlastní šperk?
Samozřejmě! V Mialis rádi pracujeme s unikátními návrhy. Neváhejte požádat o přizpůsobení jakéhokoli návrhu zobrazeného na našich webových stránkách, nebo můžeme vytvořit zcela unikátní prsten podle vašich představ. Naši kolegové vám rádi pomohou s podporou a vedením.

Vzhledem k tomu, že je zakázkový šperk vytvořen přesně podle vašich specifikací, nelze jej vrátit ani vyměnit. U našich skladových a uvedených položek na webových stránkách můžete požádat o vrácení a výměnu.
Jak zjistím cenu za zakázkovou objednávku?
Jakmile budeme mít podrobnosti o nastavení, typu zlata a konkrétním kameni, který preferujete, můžeme vypočítat konečnou cenu.
V závislosti na složitosti designu a pokud se jedná o zcela nový model, můžeme vás požádat o zálohu na CAD design. Tato záloha nám pomáhá vytvořit předběžný návrh, abychom měli jasnou představu o kusu. Díky tomu vám můžeme poskytnout odhadovanou cenu. Pokud se rozhodnete pokračovat v projektu, odečteme zálohu na CAD design z celkové ceny.
Proces výroby zakázkové objednávky
Výroba zakázkových šperků se může lišit a může zahrnovat další kroky, v závislosti na designu a použitých materiálech. Proces může trvat několik týdnů nebo dokonce měsíců.

Proces začíná konzultací. Během konzultace společně probereme vaše návrhy, preference, jako jsou kameny, materiál, velikost prstenu a cenový rozsah. Velmi doporučujeme, abyste nám poskytli nákresy, fotografie nebo jiné reference.

Dalším krokem je CAD design. Po zaplacení zálohy začneme vytvářet 3D model vašeho požadovaného kusu. Malé změny, jako je tvar kamene nebo počet kleští, lze změnit zdarma. V případě, že se rozhodnete změnit celé nastavení, bude to počítáno jako nový 3D design za příplatek. V některých případech můžeme nabídnout model z vosku nebo stříbrný prototyp, aby měl zákazník fyzický náhled na kus. Jakmile potvrdíte finální design, může být vyžadována záloha na zahájení výrobního procesu. Dokončený kus prochází kontrolou kvality a kontrolou puncovního úřadu, aby bylo zajištěno, že splňuje specifikovaný design a standardy kvality.
Mohu vidět kameny, které máte na skladě?
Některé přírodní drahokamy, jako je mechový achát, rutilový křemen nebo solný a pepřový diamant, jsou jedinečné a jedinečné. Kámen si můžete vybrat podle svých preferencí. Pro bližší fotografie nebo videa kamenů dostupných na skladě nás prosím kontaktujte na info@mialis.cz.Rádi vám je poskytneme.
Mohu si koupit odpovídající snubní prsten k mému zásnubnímu prstenu?
Rozhodně! Pro odpovídající snubní prsten potřebujeme, abyste změřili svůj zásnubní prsten ze všech možných stran a sdíleli s námi fotografie s pravítkem/metrem. Zbytek procesu je stejný jako u zakázkové objednávky (viz proces zakázkové objednávky).
Mohu požádat o malé změny u šperků uvedených na vašich stránkách?
Ano, prosím, poskytněte nám informace, co přesně byste chtěli v existujícím modelu nahradit nebo změnit. Rádi provedeme nové kalkulace a sdělíme vám je prostřednictvím e-mailu. info@mialis.cz.
Můžete zasadit můj vlastní kámen do šperku?
Zasazování kamenů je jednou z nejsložitějších disciplín ve výrobě šperků. Abychom zajistili, že kámen bude bezpečně zasazen do šperku, pracujeme pouze s vysoce kvalitními kameny od důvěryhodných dodavatelů. Díky tomu obdržíte s každým kusem šperku certifikát pravosti. Pokud máte certifikát pravosti pro váš drahokam, prosím kontaktujte nás na info@mialis.cz.a můžeme to probrat osobně.
Můžete vyrobit šperky z mého vlastního zlata?
Bohužel, v našem studiu pracujeme pouze se slitiny od ověřených dodavatelů a pokud je to potřeba, slitiny si sami legujeme, které jsou ověřené a registrované u puncovního úřadu. Pokud bychom použili neznámé materiály, nemohli bychom zaručit jejich kvalitu. Děkujeme za pochopení.
Bude můj nákup dodán v dárkové krabičce?
Cenné šperky si zaslouží dokonalé balení! Naše produkty jsou pečlivě baleny tak, aby odpovídaly typu objednaného šperku. Kromě toho máte možnost vybrat si jinou krabičku na prsten v našem showroomu.
Co je součástí balení?
Objednané šperky vždy odesíláme ve speciální, dárkově zabalené krabičce. Kromě každého šperku také obdržíte:
  • ❖šperkový certifikát,
  • ❖čistící hadřík,
  • ❖návod na péči o váš šperk,
  • ❖dárek od nás <3
Poskytujete gemologický laboratorní certifikát?
Vaše zásilka od Mialis bude obsahovat dokument o pravosti s podrobnostmi o karátové váze kamene, typu diamantu, použitém kovu, obrázky prstenu, číslem objednávky a dalšími relevantními informacemi.

Mezinárodní certifikáty GIA / IGIjsou poskytovány pro šperky s diamanty nad 0,3 karátu. Za příplatek 80 EUR si můžete dodatečně zakoupit certifikaci od ČGL (Czech gemological laboratory).

Pokud se rozhodnete poslat prsten na certifikaci, vezměte prosím na vědomí, že to prodlouží dobu zpracování o 2-3 týdny nebo více.
Doručení
Kolik stojí doprava?

Vnitrostátní doručení:

Doprava po České republice a Slovensku je zdarma.

Mezinárodní přeprava:

Při pokladně si můžete vybrat, kterou doručovací společnost preferujete. Nejčastěji zasíláme s DPD, DHL Express nebo FedEX. Poplatek za doručení se může lišit v závislosti na vaší lokalitě, přibližně mezi 25 - 60 EUR.

*Zákazník je povinen být přítomen na místě určení nebo zajistit, aby někdo převzal balíček.
Do kterých zemí doručujete?
Poskytujeme sledovatelnou dopravu po celém světě.
Jak dlouho trvá doručení?

Vnitrostátní doručení:

Doba doručení je přibližně 2-3 pracovní dny.

Mezinárodní přeprava:

Přibližná doba doručení s DHL express je 5 - 7 pracovních dnů. Balíčky mají sledování a vyžadují podpis při doručení.

Přibližná doba doručení s Českou poštou:
  • ❖do EU - 7 - 10 pracovních dnů
  • ❖do USA - 14 - 20 dnů
  • ❖do Kanady - 16 - 22 dnů
  • ❖do Austrálie a Malajsie - přibližně 30 dnů
ostatní destinace jsou na vyžádání
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Po odeslání vaší objednávky vám zašleme potvrzovací e-mail spolu s podrobnostmi o sledování. Můžete sledovat polohu balíčku kdykoliv.

Pokud máte nějaký problém s balíčkem, kontaktujte nás na info@mialis.cz.
Dovozní a celní poplatky
Mezinárodní zákazníci jsou povinni uhradit náklady na dopravu a případné celní a dovozní poplatky spojené s jejich objednávkami. Konkrétní náklady závisí na vaší lokalitě a předpisech stanovených místními úřady.

Protože se celní předpisy liší mezi zeměmi, nemůžeme vám poskytnout informace o těchto poplatcích. Doporučujeme, abyste se před dokončením objednávky obrátili na místní celní úřad pro více informací.
Je možný osobní odběr?
Ano. Šperky si můžete osobně vyzvednout v našem studiu v centru na adrese Petrská 2, Praha 1. Prosím, domluvte si návštěvu předem na info@mialis.cz, +420 775 462 707.Prosím ověřte aktuální otevírací hodiny,před vaší návštěvou.
Servis a opravy
Jaká je vaše záruční politika?
Poskytujeme doživotní záruku na všechny naše šperky. V případě prokázaných výrobních vad hradíme všechny náklady na opravu nebo výměnu (ohnuté kleště, chybějící drobné kameny atd.), včetně standardní dopravy. Doba zpracování opravy závisí na dostupnosti materiálů a může trvat až 14 pracovních dní. Prosím napište na info@mialis.cz.s číslem vaší objednávky a vysvětlením problému. Náš tým zákaznické péče vám poskytne všechny potřebné informace o dalších krocích.

Záruka se nevztahuje:
  • -pokud se zjistí, že poškození je důsledkem nedbalosti, nevhodné péče, skladování nebo čištění kupujícím;
  • -pokud jsou vady způsobeny zásahem jiného zlatníka. Doporučujeme všechny úpravy provádět přímo v naší dílně;
  • -pokud dojde ke změnám barvy kovu vlivem chemických látek, jako jsou čisticí prostředky, detergenty, kosmetika, voda z bazénu, stejně jako léky nebo vliv vašeho zdravotního stavu na vaši pokožku. Tyto změny jsou obvykle dočasné - stačí nechat šperk profesionálně vyčistit a bude opět jako nový;
  • -v případě alergických reakcí na zlato a drahé kovy;
Jaké poprodejní služby nabízíte?
V rámci doživotní záruky vám jednou ročně zdarma profesionálně vyčistíme a vyleštíme šperk od Mialis. Vrátíme vám ho zpět jako nový! Pokud si přejete šperky čistit častěji, tato služba je k dispozici za 400 CZK.

Standardní doba zpracování je až 14 pracovních dní.

Náklady na vrácení šperku do Mialis Jewelry hradí zákazník.
Upravujete nebo opravujete šperky vyrobené někým jiným?
Ne, opravujeme pouze naše vlastní šperky.

*plán péče? (https://pointnopointstudio.com/pages/care-plans)

https://www.klenota.cz/p/Zaruka-a-reklamace
Zmenšení prstenu
Můžete upravit velikost prstenu?
Pokud zjistíte, že velikost prstenu nesedí, prosím vyhněte se jeho nošení a buď nám prsten zašlete, nebo navštivte náš showroom v Praze. Poprvé upravíme velikost prstenu zdarma. Zákazník je zodpovědný za náklady na dopravu.

Některá omezení se mohou vztahovat na prsteny s pave osazením nebo jinými bočními kameny na pásku, rytinami nebo složitými návrhy. V případě, že není možné upravit velikost prstenu, musíme stávající prsten recyklovat a vyrobit nový.

Prosím kontaktujte nás na info@mialis.czpro více informací o dostupných možnostech a projednání možných poplatků za úpravu velikosti.
Vrácení a výměna
Jaká je vaše politika vrácení a výměny?
Nabízíme vrácení a výměnu, pokud jsou splněny následující podmínky:

  • -Kupující nás musí kontaktovat do 14 dnů od obdržení nákupu;
  • -Před vrácením položky je vyžadováno schválení;
  • -Položka musí být vrácena v nepoužitém stavu;
  • -Všechno původní balení a certifikáty musí být součástí vrácené položky;

*Zákazník je zodpovědný za náklady na vrácení šperku do Mialis Jewelry.

Šperky nelze vrátit ani vyměnit, pokud:
  • -Položky byly přizpůsobeny na vaši žádost (zakázkový design, vlastní rytina, nestandardní velikosti prstenů a jakékoli jiné úpravy původního designu. O naší politice pro přizpůsobené šperky budete předem informováni.);
  • -Poškození je důsledkem nedbalosti, nevhodné péče, skladování nebo čištění kupujícím;
  • -Vady jsou způsobeny zásahem jiného zlatníka.
Vykupujete šperky zakoupené u vás?
Zlato ani zlaté šperky nevykupujeme.
Jak mám zaslat položku zpět?
Před odesláním šperku prosím vyplňte reklamační formulář a specifikujte úpravu velikosti nebo jiné další informace. Šperk pečlivě zabalte spolu s vyplněným formulářem a certifikátem pravosti a zašlete na naši adresu - Mialiscz s.r.o., Petrská 2, Praha 1, 110 00.
Jak dlouho trvá zpracování vrácení peněz?
Jakmile obdržíme produkty, vaše vrácení peněz bude zpracováno do 30 dnů. Mějte prosím na paměti, že bankovní převody mohou trvat o něco déle kvůli různým bankám.